Retour Beleid

Bij Neo-Cure willen we onze klanten de best mogelijke ervaring bieden. Daarom kunt u, als u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, uw bestelling binnen 14 dagen na levering op het leveringsadres aan ons retourneren.

BETALINGEN

Hou er rekening mee dat Neo-Cure de betaling pas aan uw kaart aanrekent op het moment dat uw bestelling wordt verzonden. Als u uw bestelling voor verzending wilt annuleren, contacteer ons dan zo snel mogelijk.

RETOURVOORWAARDEN

Alle items moeten teruggestuurd worden in hun originele verpakking, ongeopend en ongebruikt en (indien van toepassing) onbeschadigd.

UW BESTELLING TERUGSTUREN

Als u uw bestelling wilt terugsturen, gelieve dan contact op te nemen met onze klantendienst via het e-mailadres info@neo-cure.com. Slechts na goedkeuring door een medewerker van de klantendienst kan de bestelling worden teruggestuurd. Indien beschadigd zullen we een vervangingsproduct sturen zodra de originele bestelling terug bij ons werd afgeleverd en gecontroleerd. U moet ons binnen maximaal 14 dagen laten weten dat u uw bestelling wilt terugsturen. Na akkoord moet de bestelling dan effectief binnen nogmaals maximaal 14 dagen door ons worden ontvangen. U kunt uw bestelling terugsturen naar het volgende adres:

Neo-Cure, Zutphenseweg 55, 7418 AH Deventer. Tel.: +31-85-0471801

HOUDBAARHEIDSDATUM

De houdbaarheidsdatum van uw product wordt op de verpakking vermeldt. Elke individuele verpakking van product heeft een eigen houdbaarheidsdatum dus u kunt deze op uw eigen product controleren.

VERVANGING

Als uw bestelling werd beschadigd tijdens de verzending dan moet u ons hiervan binnen maximaal 7 kalenderdagen na ontvangst op uw leveringsadres op de hoogte brengen. U kunt het bovenstaande e-mailadres gebruiken om ons te informeren over de beschadiging (met foto’s). Eens de bestelling naar ons is teruggestuurd zullen we ze controleren en indien van toepassing een vervangingsproduct verzenden.

WAT MET BESCHADIGDE PRODUCTEN?

Als u een beschadigd product ontvangt, gelieve dan meteen foto’s te nemen. Verzeker u ervan dat de producten goed verpakt worden vooraleer ze, na akkoord van de klantendienst, terug te sturen zodat we ze kunnen controleren.

TERUGBETALINGEN

Als een terugbetaling wordt aangevraagd dan zal bij de goedgekeurde retour van de bestelling naar ons magazijn een medewerker controleren of de bestelling aan bovenstaande voorwaarden voldoet. Indien de terugbetaling na de controle wordt goedgekeurd dan zal ze als winkelkrediet of indien mogelijk via de oorspronkelijke betalingsmethode worden gecrediteerd.

Hou er rekening mee dat:

Retourkosten gemaakt door de klant worden niet vergoed tenzij de bestelling beschadigd werd afgeleverd bij de klant.

We hechten veel belang aan klanttevredenheid, als u niet tevreden bent met een product dan willen we dat graag weten. Contacteer ons via info@neo-cure.com